FAQ en Algemene Voorwaarden

FAQ

Check in: 14:00 - 21:00
Check-out: 08:00 - 11:00  

Ontbijt: inclusief. Personen die niet in het hotel logeren kunnen er niet ontbijten.

Kinderbedjes: Kinderbedjes dienen bij de reservatie aangevraagd te worden. U dient steeds een familiekamer (max. capaciteit 2 volwassenen en 2 kinderen, baby's inbegrepen) te boeken, ongeacht de leeftijd van het kind. Het kinderbed is dan inbegrepen in de kamerprijs. U mag geen eigen babybedje meenemen. Tot maximum 3 jaar. 

Kinderen: Kinderen van alle leeftijd zijn welkom. Wij vragen de ouders geen kinderwagens en strandspullen mee te brengen naar het hotel. Wij vragen de kinderen de rust te bewaren in het hotel. Als u aankomt met meer personen (inclusief kinderen) dan toegestaan ​​in de door u gereserveerde kamer, kunnen deze niet in het hotel verblijven en zijn de voorwaarden voor laat annuleren van toepassing. De maximale bezetting van elke kamer wordt vermeld in de kamerbeschrijving. 

Bed type: Queen -en kingsize bedden. Twin bedden enkel op aanvraag en enkel beschikbaar in de junior suites en superieure kamers.

Extra bed: Niet mogelijk in de kamers.

Geaccepteerde betaalkaarten: Visa, Euro/MasterCard, Maestro, V PAY, Bancontact. Het hotel behoudt zich het recht om uw creditcard vóór uw aankomst te pre-autoriseren.

Huisdieren: Huisdieren zijn niet toegestaan. Uitgezonderd: geleide honden (gelieve het hotel vooraf te contacteren).

Mindervaliden: Houd er alstublieft rekening mee dat het hotel technisch niet uitgerust is voor rolstoelen en rollators. Hierdoor zijn de verdiepingen en de kamers van het hotel niet toegankelijk voor rolstoelen noch voor rollators.

Parking: Parkeergelegenheid (volgens beschikbaarheid) aan eur 25 / eur 30 per dag. Reservatie is verplicht. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of verlies aan/van geparkeerde voertuigen, noch hun inhoud.

Fietsenstalling: Fietsenstalling is gratis. Reservatie is verplicht. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigingen of verlies aan/van gestalde fietsen, noch hun inhoud. 

Houd er rekening mee dat het in alle kamers verboden is om de batterij van elektrische voertuigen op te laden vanwege brandgevaar.

Speciale verzoeken: Speciale verzoeken zijn afhankelijk van beschikbaarheid en brengen mogelijk extra kosten met zich mee. Indien het hotel ze niet kan opvolgen kunnen deze verzoeken geen reden zijn tot kostenloze annulatie of weigering van de kamer.

Rookvrij hotel: Houd er rekening mee dat het volledige hotel rookvrij is. Bijkomende schoonmaakkosten van eur 200 worden in rekening gebracht bij niet naleving. 

Algemene voorwaarden

Annuleringen: U kan gratis annuleren tot 21 dagen voor uw aankomstdatum. Bij annulering buiten deze termijn wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Het hotel kan in geval van uitzonderlijke omstandigheden ten allen tijde uw reservatie kosteloos annuleren, zonder hiervoor aansprakelijk gesteld te kunnen worden. Het hotel zal de klant dan informeren over alternatieve accomodatie mogelijkheden.

Het hotel behoudt zich recht voor ten allen tijde een reservatieaanvraag te aanvaarden of te weigeren naar haar beoordeling, zonder hiervoor aansprakelijk gesteld te kunnen worden. 

No Show: In geval u niet komt opdagen voor 21u00 op de dag van aankomst van uw reserving, wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht. U zult tevens niet meer kunnen inchecken voor de desbetreffende reservering.

Vooruitbetaling: Vanaf 21 dagen voor uw aankomstdatum kan het volledige bedrag van de reservering in rekening worden gebracht op uw kredietkaart door het hotel.

Betaling: Het verblijf wordt ten laatste op de dag van vertrek betaald, tenzij uitdrukkelijk anders werd bedongen. Op de vervaldag van onbetaalde facturen zullen deze van ambtswege, zonder voorafgaandelijk bericht 15% per jaar opbrengen, met een minimum van eur 50. Bij geschillen is enkel de rechtbank van Veurne bevoegd.

Schade: Bij schade aangericht door de klant, de personen die hem vergezellen, of de personen waarover hij de hoede heeft, aan de roerende en onroerende goederen van het hotel, dient de schade op eenvoudig verzoek van het hotel vergoed te worden en dit uiterlijk bij het vertrek van de klant. Het hotel is niet verantwoordelijk voor ongevallen en diefstal in de kamers of de andere lokalen van het hotel.

Vergeten persoonlijke bezittingen van de gast in het hotel: De gast aanvaardt dat het hotel geen enkele verantwoordelijkheid draagt aangaande door de klant achtergelaten persoonlijke bezittingen in het hotel na zijn/haar vertrek. Vergeten persoonlijke bezittingen van de gast kunnen niet verstuurd worden per post. De klant kan zijn persoonlijke bezittingen ophalen gedurende 1 maand volgend op zijn/haar vertrek in het hotel na schriftelijke verwittiging van de gast aan het hotel en schriftelijke bevestiging door het hotel. Na deze termijn worden de voorwerpen overgedragen aan een goed doel.

Website: Het hotel zal redelijke inspanningen verrichten om correcte en up-to-date informatie te verschaffen op haar website. Het hotel kan echter nooit aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van directe, indirecte of incidentele schade die volgt uit het gebruik of het niet kunnen gebruiken van deze website. Het hotel kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de inhoud van deze website en eventueel onjuiste informatie op deze website. Reproductie en distributie van de website of de inhoud van de website voor commerciële doeleinden is verboden. Desalniettemin moedigen wij aan de website te vermelden en de link van de website te verspreiden.

Nieuws en nieuwsbrief

Ontdek hier onze nieuwste promoties en aanbiedingen! Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief!

Lees meer

Direct boeken = gratis voordelen

Ontdek hier de unieke voordelen van een rechtstreekse reservatie!

Lees meer

FAQ en Algemene voorwaarden

Vind hier belangrijke info omtrent uw verblijf!

Lees meer